Ben jij onze nieuwe Accountmanager bij De Waard?
Ben jij commercieel gedreven en sterk in het leggen van klantrelaties? Heb jij passie voor vakanties en kamperen? Wij zijn op zoek naar een Accountmanager voor ons merk De Waard!
Over ons
Welkom bij De Waard, hét icoon in de wereld van Nederlandse kampeertenten! Wij ontwerpen al ruim 75 jaar stormvaste tenten van topkwaliteit. In onze brandstore in Hattem kan je dan ook de mooiste tenten zien voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. De Waard is een onderdeel van de Sunshine Group. Met de merken Doréma, De Waard en Alpenkreuzer is de Sunshine Group gevestigd in Nederland, Engeland en Duitsland. De productie vindt plaats in onze eigen productie faciliteiten in Slovenië en Tsjechië, waarbij binnen de gehele groep ±200 medewerkers werkzaam zijn.
Wij zijn geen gewoon team; we zijn een relaxed, no-nonsense team van professionals, gedreven door pure passie voor onze tenten. Ons team is niet alleen super betrokken en hands-on, maar heeft ook een gezonde dosis humor. We zijn de kampeerexperts die de markt door en door kennen, heilig geloven in onze tenten en met een flinke portie kampeerliefde verkopen wij een ervaring die nog lang bijblijft.

Wat ga je doen?
Als Accountmanager werk jij voor het merk De Waard en ben je binnen onze zakelijke tak verantwoordelijk voor het genereren van omzet door het werven van nieuwe klanten en het beheren van bestaande klantrelaties. Je bezoekt hierbij dagelijks campings en vakantieparken door het hele land, waarbij ook festival en events tot jouw klantgroep behoren. Ook coördineer en beheer je de contacten met enkele van onze internationale agenten.
Door jouw energie en betrokkenheid, ervaren alle campings de voordelen en beleving van onze prachtige (glamping)tenten. Binnen onze Customer Journey, behoren ook de volgende taken tot jouw pakket:
- Het zijn van een eerste aanspreekpunt voor alle campings, festivals en eventpartijen binnen Nederland;
- Het bijhouden van klantinformatie, bezoekverslagen en het opstellen van de offertes;
- In samenwerking met je collega’s, zorg je dat alle campings tijdig worden voorzien van de informatie, producten en de juiste tools;
- Het creëren van up- en cross-selling;
- Proactief meedenken met marketingacties, in samenwerking met de Brandmanager;
- Aanwezigheid en actieve deelname op diverse beurzen (zowel nationaal als internationaal). Je legt hier contacten en bent verantwoordelijk voor de actieve verkoop;
- Je signaleert marktontwikkelingen en bespreekt deze met de afdeling Supply Chain t.b.v. de NPD en de optimalisatie van de productieprocessen en voorraden;
- Het identificeren van ‘new sales opportunity’s’, zowel national als internationaal.
- Internationaal relatiebeheer en onderhoud van bestaande agent-contacten.
Wat voor een teamlid zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een communicatieve en enthousiaste collega met een proactieve instelling. Je bent een bouwer en een verbinder, staat stevig in je schoenen en bent gedreven om het klantenbestand te beheren en uit te breiden. Je beschikt daarnaast in ieder geval over:
- Een afgeronde MBO/HBO-opleiding (bij voorkeur richting commercie);
- 3 – 5 jaar werkervaring in een salesgerichte functie, bij voorkeur in een soortgelijke branche;
- Een reislustig karakter, klantgerichte instelling, innovatief en gedreven;
- Kennis van tent gerelateerde producten, technische toepassingen en materiaalkennis;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, overige talen zijn een pré.
Wat bieden wij?
Je komt te werken binnen een klein en hecht team, waar een goede sfeer altijd centraal staat. Het betreft een groeiende en professionele onderneming, waarbij eigen inbreng gestimuleerd wordt. Ook krijg je volop de ruimte om je zowel persoonlijk als in je functie te kunnen ontwikkelen.
We hebben naast een passend salaris, ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Een te gekke kampeerplek om te werken;
- 25 vakantiedagen op fulltime basis, met een mogelijkheid tot bijkopen;
- Auto, laptop en telefoon van de zaak;
- Een goede pensioenregeling;
- De meest leuke personeelsuitjes;
- Personeelskorting op al onze producten;
- Bedrijfsfruit, lekker & gezond!
Meer weten?
Heb je vragen of ben je super enthousiast over deze job? Laat van je horen! Denia is onze Office Manager – HR bij de Sunshine Group en kan je helpen bij al je vragen!
06-11528399
HR@sunshinegroup.nl

Solliciteren?
Laat hier je LinkedIn-pagina of cv achter met één klik op een knop.
Wil je nog meer weten? Bel of stuur Denia een berichtje voor alle ins & outs.